سیاست ایستادگی موجب پیروزی در میدان های مختلف می شود

رفیعی آتانی گفت: امروز راه نجات ما ایستادگی و مقاومت است و سیاست ایستادگی موجب پیروزی در میدان های مختلف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «رستمعلی رفیعی آتانی» در نشست خبری که امروز (دوشنبه ۲۹ شهریور) در سالن جلسات سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد، بیان کرد: دفاع مقدس بهانه ای بود که مقاومت ملت ایران را در برابر لشکر دنیا نشان داد و این ملت در مسیر پایبندی به اصول دینی و ارزش های اسلامی در برابر دشمنان ایستاد و دشمن هم نتوانست این امر را تحمل کرده و فتنه ها و غائله هایی همچون کردستان، پاوه و غیره را به راه انداخت.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: امام بزرگوار در دفاع مقدس نقش هدایتگری و فرماندهی داشتند و همین امر، این جنگ خانمان سوز را به دفاع مقدس تبدیل کرد.

 

وی عنوان کرد: دفاع مقدس بهانه ای است تا حماسه ها، ایثارگری ها و نقش اقشار مختلف در این دفاع بازگو شود و لازم است جنبه عقلانی دفاع مقدس به ویژه برای نسل امروز بازگو شود.

 

رفیعی آتانی با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس با گلباران مزار شهدا و تجدید میثاق با امام و شهدا آغاز می شود و در مراسمی هم که به صورت سراسری برگزار می شود از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با حضور رئیس جمهور تجلیل خواهد شد.

 

وی اعلام کرد: دیدار فرماندهان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، رونمایی از کتاب هفته دفاع مقدس، خاطره گویی دفاع مقدس، نشست گرامیداشت دفاع مقدس و غیره از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان قزوین است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: ما وحدت و همگرایی را در هشت سال دفاع مقدس تجربه کردیم و امروز هم جامعه ما بیش از پیش به این وحدت نیاز دارد.

 

وی یادآور شد: امروز راه نجات ما ایستادگی و مقاومت است و سیاست ایستادگی موجب پیروزی در میدان های مختلف می شود و انقلاب اسلامی در طول این ۴۳ سال اثبات کرد که بر سر جبهه مقاومت ایستاده است.

 

کد خبر 1096591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha