گستره خدمات بیمارستان جدید جهرم جنوب استان فارس است

رضایی کوچی از افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابه شهرستان جهرم خبر داد و گفت: خدمات درمانی در جهرم به عنوان قطب بهداشت و درمان جنوب فارس به مردم ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (دوشنبه ۲۹ شهریور) در جریان بازدید از مجتمع بیمارستانی ۳۱۳ تخت خوابه جهرم از افتتاح این مجتمع بیمارستانی در آینده نزدیک خبر داد.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان نه تنها جهرم بلکه جنوب فارس را خدمات رسانی می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما توسعه همه جانبه شهرستان در بخش بهداشت و سلامت است، عنوان کرد: همچنین در سایر بخش‌های شهرستان به دنبال توسعه هستیم و مدیران باید جهرم را در جایگاه درخور و توسعه این شهرستان ببینند.

 

رضایی کوچی عنوان کرد:‌بخش MRI بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم، نیز در کنار سایر بخش‌های آن راه اندازی و خدمات بیشتری در این زمینه به مردم داده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تاکید بنده بر این است با راه‌اندازی بیمارستان بزرگ جهرم باید به دیگر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در جهرم و خفر و بخش‌های تابع نیز توجه ویژه شود، تصریح کرد: باید مأموریت‌های آن‌ مراکز نیز مشخص و به قوت انجام گیرد و خدمات درمانی در جهرم به عنوان قطب بهداشت و درمان جنوب فارس به مردم ارائه شود.

کد خبر 1096616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha