ممنوعیت تردد مسافر در پایانه های مرزی زمینی ایران با کشور ترکیه به قوت خود باقی است

فروغ فاریابی گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، ممنوعیت تردد مسافر در پایانه های مرزی زمینی ایران با کشور ترکیه همچنان به قوت خود باقی است.

« فروغ فاریابی»  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا و قرار داشتن استان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز کرونایی ممنوعیت تردد مسافر در پایانه های مرزی زمینی ایران با کشور ترکیه به قوت خود باقی است.

 

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: ممنوعیت تردد باقی بوده و هنوز تصمیم جدیدی در این خصوص اعلام نشده است.

 

وی با اشاره به شایعات فضای مجازی مبنی بر بازگشایی مرزهای زمینی در استان، تصریح کرد: هیچ دستورالعمل و ابلاغیه ای برای بازگشایی پایانه های زمینی کشورمان با کشور ترکیه شامل سه پایانه مرزی بازرگان، رازی و سرو برای تردد مسافران ارسال نشده است.

 

این مسئول اضافه کرد: با شیوع بیماری کووید ۱۹ تردد هم اکنون فقط برای ترانزیت کالا و تردد اشخاص مقیم و دارای اقامت هر ۲ کشور امکان پذیر است.

 

فاریابی ادامه داد: هموطنان لطفا به شایعات توجهی نکرده و برای اطلاع از وضعیت تردد در مرز ها از منابع رسمی و موثق پیگیری کنند.

 

وی در خاتمه گفت: مرزهای بین ۲ کشور از اوایل شیوع کرونا در اسفند سال ۱۳۹۸ بسته بوده و این روند همچنان ادامه دارد و هوز هیچ دستور جدیدی ابلاغ نشده است.

 

 

کد خبر 1096630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha