۵۰۰ ایثارگر و پیشکسوت دفاع مقدس در شهرستان بویراحمد تجلیل می شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد به برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این همایش ۵۰۰ نفر از پیشکسوتان ایثارگر این عرصه در شهرستان بویراحمد تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ پاسدار «حسین انوری» امروز (۲۹ شهریور ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با همراهی که سایر ادارات و نهادهای شهرستان دارند و تلاش های حوزه های مقاومت و پایگاه ها حدود ۱۰۰ برنامه را در طول هفته دفاع مقدس برنامه ریزی کردیم.

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد به عناوین برنامه ها اشاره کرد و گفت: مهم ترین برنامه برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس است که در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج با حضور جمع زیادی از رزمندگان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.
 
 
وی ادامه داد: در این همایش ۵۰۰ نفر از پیشکسوتان ایثارگر این عرصه در شهرستان بویراحمد تجلیل می شوند که در این همایش رئیس جمهور به صورت گفت و گوی تصویری همزمان با سراسر کشور صحبت خواهند کرد.
 
 
انوری افزود: رژه خودرویی روز ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد که ساعت ۹ صبح از میدان انقلاب به سمت بلوار شهید سلیمانی، بلوار شهید مطهری و به سمت میدان هفت تیر ختم خواهد شد .
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد بیان کرد: دومین روز هفته دفاع مقدس به نام ایثارگران، جهادگران و سربازان نام گذاری شده که در این روز گلزار شهدای شهر یاسوج عطرافشانی می شود و این آئین با حضور ادارات و خانواده های شهدا برگزار می شود.
 
 
وی یادآور شد: همچنین دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های مهم در دومین روز از هفته دفاع مقدس است، ضمن اینکه همایش روز سرباز نیز در استان برگزار و از سربازان نمونه شهرستان تجلیل می شود.
 
 
انوری عنوان کرد: در سومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام «معنویت، زنان و خانواده» نام گذاری شده در این روز در نماز جمعه حضور پیدا خواهیم کرد و در روز چهارم هفته دفاع مقدس یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان برگزار و در این همایش از دانش آموزان نخبه بسیجی شهرستان نیز تجلیل می شود.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد عنوان کرد: در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس پیاده روی اصناف را در تپه نورالشهدا خواهیم داشت و در آن مکان نشست بصیرتی برگزار می شود.
 
 
وی یادآور شد: برگزاری یادواره شهدای حوزه ای، پایگاهی، شهدای آبروی محله نیز در مناطق مختلف از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان بویراحمد است.
 
 
انوری خاطرنشان کرد: برپایی موکب هیئت رزمندگان را در چهارمین روز هفته دفاع مقدس داریم، پخت و توزیع غذا، چای و دمنوش را نیز در شهر یاسوج خواهیم داشت که از ابتدای هفته دفاع مقدس تا پایان هفته این موکب در شهر یاسوج مستقر است. 
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد اظهار کرد: در روز اربعین نیز پیاده روی از میدان جهاد کشاورزی یاسوج تا میدان امام حسین (ع) را داریم؛ زیارت اربعین نیز در این مکان قرائت خواهد شد.
 
 
وی گفت: برگزاری نشست های بصیرتی و مسابقات مختلف، تجلیل از اصناف نمونه، برپایی ایستگاه های صلواتی، شعار نویسی پشت خودرو ها از دیگر برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان بویراحمد برگزار خواهد شد .
کد خبر 1096665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha