هدف اصلی سامانه املاک و اسکان فقط شناسایی خانه‌های خالی برای اخذ مالیات نیست

محمودزاده با بیان اینکه هدف اصلی سامانه املاک و اسکان فقط شناسایی خانه‌های خالی برای اخذ مالیات نیست، گفت: این سامانه ابزاری برای تهیه اطلاعات جامع جهت برنامه‌ریزی در حوزه مسکن است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی شب گذشته (دوشنبه 28 شهریور) در برنامه گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما با بیان اینکه هدف اصلی سامانه املاک و اسکان فقط شناسایی خانه‌های خالی برای اخذ مالیات نیست، گفت: این سامانه ابزاری برای تهیه اطلاعات جامع جهت برنامه‌ریزی در حوزه مسکن است.

 

وی درباره علت توقف ۷۰ روزه سامانه املاک و اسکان گفت: ضمن عذرخواهی از مردم این مشکل به وجود آمده در سامانه به دلیل اختلال فنی بود و به وزارت راه و شهرسازی ارتباطی نداشت. اکنون مجدد این سامانه راه اندازی شده و زمان مراجعه و تکمیل اطلاعات هم تا پایان مهرماه تعیین شده است.

 

محمودزاده  با اشاره به اینکه لازم نیست افراد همه اطلاعات را در این سامانه وارد کنند، گفت: زمانی که اطلاعات هویتی سرپرست خانوار در این سامانه ثبت شود کل اطلاعات اضافه می شود و فقط افراد باید اطلاعات را ویرایش و تایید کنند.

کد خبر 1096695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha