مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در عنبرآباد افتتاح شد 

امروز ۳۰ شهریور ماه طی مراسمی مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در حسینیه شهرک امام خمینی (ره) عنبرآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۳۰ شهریور ماه و در آستانه هفته دفاع مقدس، طی مراسمی مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در حسینیه شهرک امام خمینی (ره) عنبرآباد افتتاح شد.



«اصغر مکارم» در حاشیه این مراسم، گفت: به برکت خون سردار شهید سلیمانی طرحی در راستای مدیریت بیماری کرونا با همکاری بسیج اجرا شد که طرح موفقی بود و دستاوردهای خوبی داشته است.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان این مطلب که مراکز واکسیناسیون با همکاری بسیج در اکثر شهرستان های منطقه فعال هستند، افزود: امروز نیز مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی عنبرآباد توسط بسیج سپاه عنبرآباد و با همکاری شبکه بهداشت این شهرستان راه اندازی شد.


وی تصریح کرد: در جنوب کرمان ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال دوز نخست واکسن را دریافت کرده اند و نوبت تزریق دوز دوم نصف این جمعیت است که آمار واکسیناسیون شهرستان عنبرآباد بیش از ۵۰ درصد است.


مکارم خاطرنشان کرد: با مراکز موجود روزانه امکان تا ۲۰ هزار دوز تزریق واکسن وجود دارد که با توجه به شرایط ارسال واکسن این ظرفیت قابل افزایش است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ادامه داد: با توجه به فراهم شدن، امکان واکسیناسیون دانش آموزان اگر در مدارس جمعیت قابل توجه باشد و زمینه واکسیناسیون فراهم شود اقدام خوبی در تسریع واکسیناسیون دانش آموزان خواهد بود.


وی ابراز کرد: با توجه به ورود واکسن و همکاری نهادهای مختلف به ویژه بسیج بیشتر جمعیت در خطر واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.


سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد در این مراسم، گفت: مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی با حضور ۱۵ نیرو که شامل ۵ نیروی شبکه بهداشت و بقیه نیروهای بسیجی هستند، فعال است و مردم هر ساعت که مراجعه کنند، واکسیناسیون انجام می‌شود.

کد خبر 1096717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha