برگزاری کلاس های پیش دبستانی به همت بچه های کانون

حجت الاسلام رضاوند از برگزاری کلاس های پیش دبستانی ومهد قرآن به همت بچه های کانون با مشارکت ناحیه بسیج و آموزش و پرورش شهرستان قدس خبر داد.

حجت الاسلام مجید رضاوند مدیرکانون فرهنگی هنری صالحان در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از برگزاری کلاس های پیش دبستانی ومهد قرآن به همت بچه های کانون با مشارکت ناحیه بسیج و آموزش و پرورش شهرستان قدس خبر داد.

وی گفت: کانون فرهنگی هنری صالحان، طی برنامه ریزی های انجام شده کلاس های پیش دبستانی برای کودکان متولد نیمه دوم 94 ونیمه اول 95 را در محل کانون برگزار می کند.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) اظهارداشت: این کلاس ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت و بهداشت دانش آموزان با مربیگری خانم رفیعی وآقای برزگر برپا خواهد شد.

حجت الاسلام رضاوند خاطرنشان کرد:برگزاری کلاس های آموزشی برای کودک 4تا 6سال هم از دیگر برنامه های این کانون است که این کلاس ها نیز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان همچنین به برگزاری کلاس های مختلف ویژه بانوان و جوانان نیز اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری کلاس های خیاطی، قرآن، احکام،  ریاضی ابتدایی و دبیرستان دوره دوم و فیزیک دوره دوم از دیگر کلاس های این کانون می باشد.

وی همچنین ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) نیز گفت: این کانون  برنامه های روضه خوانی و عزاداری را نیز برای این ایام در نظر گرفته است.

 

 

کد خبر 1096759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha