تسویه حساب دفتری خانواده های نیازمند روستای چهواز

مرادی از تسویه حساب دفتری خانواده های نیازمند روستای چهواز شهرستان پارسیان به همت بچه های مسجد خبرداد.

« ابراهیم مرادی »، مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان پارسیان اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا بچه های مسجد صاحب الزمان(عج) روستای چهواز به فکر چاره‌جویی در خصوص اتخاذ بهترین روش جهت کمک به خانواده‌های نیازمند و آبرومند افتادند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی و سطح درآمدی ناچیز اهالی روستا به این نتیجه رسیدیم که به شیوه های تهیه و توزیع بسته های معیشتی، نان صلواتی، گوشت گرم و تسویه حساب دفتری به یاری مردم بشتابیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان به تشریح چگونگی تسویه حساب دفتری خانوارهای نیازمند پرداخت و عنوان کرد: در همین خصوص با کمک دو نفر از خیرین مبلغ 7 میلیون و 800 هزار ریال جمع‌آوری کردیم و از طریق کاسب های امین در محلات افراد بی بضاعت بدهکار را شناسایی و نسبت به تسویه حساب آنها اقدام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سپری شدن پنج پیک شیوع کرونا، این روزها مشکلات اقتصادی دوچندان شده و شاهد تورم و گرانی روزبه‌روز هستیم و در بسیاری از محله‌ها کسانی هستند که برای خرید وسایل روزمره و خورد و خوراک مشکل دارند و البته انسان‌هایی هستند که بی‌تفاوت از کنار این مسائل نمی‌گذرند.

 

مرادی  با بیان اینکه بسیاری از مردم ازجمله زنان سرپرست خانوار برای تأمین مایحتاج اولیه زندگی دستشان تنگ است و نیاز به کمک و یاری خیّران دارند، گفت: یکی از اقدامات خوبی که این روزها به همت بچه های مسجد صاحب الزمان(عج) روستای چهواز در حال انجام است پویش حساب دفتری است.

 

وی افزود: در این پویش، همه افراد می توانند خیر باشند و با پرداخت مبالغی که در توان دارند بچه های مسجد را در تسویه حساب دفتری خانواده های نیازمند یاری کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1096761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha