همایش یاوران معروف با هدف صرفه جویی در مصرف آب و برق

حجت الاسلام زمانی گفت: برگزیدگان همایش یاوران معروف در استان مرکزی تقدیر شدند.

حجت الاسلام «حامد زمانی» با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ صرفه جویی و امر به معروف و نهی از منکر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: حوزه های علمیه با همکاری سایر نهادها و دستگاه ها فعالیت های گسترده ای در راستای برنامه های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی برگزار می کند.

 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه استان مرکزی، افزود: با توجه به تفاهم نامه سه جانبه ای که بین معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه براداران استان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون و دبیرخانه شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان مرکزی امضا شده بود همایش یاوران معروف برگزار شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: همایش یاوران معروف به مناسبت هفته دفاع مقدس و نزدیکی به اربعین با هدف تجلیل از افرادی که در این همایش شرکت کرده بودند برگزار شد.

 

وی با اشاره به خشکسالی های اخیر و کمبود آب و برق، بیان کرد: در زمانی که قطعی برق و کمبود آب در استان وجود داشت طی این تفاهم نامه سه جانبه به منظور فرهنگ سازی مسابقه ای توسط حوزه های علمیه استان در بین خانواده طلاب و روحانیون و همچنین در سطح جامعه برگزار شد.

 

حجت الاسلام زمانی اضافه کرد: در این راستا طلاب و روحانیون در برنامه ها و منابر خود به تبلیغ و فرهنگ سازی در این راستا و اطلاع رسانی برای شرکت اقشار مختلف در این برنامه را انجام دادند.

 

این مقام مسئول با اشاره به استقبال اقشار مختلف جامعه از این مسابقه، اضافه کرد: 128اثر، کلیپ 30 ثانیه ای در رابطه با صرفه جویی در مصرف آب و برق به دبیرخانه این مسابقه رسید.

 

حجت الاسلام زمانی ادامه داد: بعد از سه مرحله ارزیابی و داوری آثار ارسالی 20 اثر انتخاب و در مراسمی به صاحبان آثار برتر هدایایی اهدا شد.

 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه استان مرکزی،هدف از برگزاری این مسابقه را تبیین فرهنگ صرفه جویی، استفاده صحیح از منابع خدادادی و ترویج فرهنگ امر به معروف در جامعه عنوان کرد.

کد خبر 1096762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha