اخلاص و وحدت بین مردم و مسئولان زمینه ماندگاری انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند

آیت‌الله فلاحتی حاج قاسم سلیمانی را اسطوره‌ای بزرگ برای همه ملت‌های آزاده جهان نام خواند و گفت: اخلاص رزمندگان موجب ماندگاری دوران دفاع مقدس شد و بدون تردید اخلاص و وحدت بین مردم و مسئولان زمینه ماندگاری انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز(سه شنبه 30 شهریور) در مراسم تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که همزمان در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد اظهار داشت: دشمن در جنگ هشت ساله سعی کرد ما را شکست دهد اما به جایی نرسید و خوار شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ارزشمند است عنوان کرد: به اذعان بسیاری از تحلیلگران غربی و قدرت‌های سلطه جهانی دین می‌تواند صحنه گردان جامعه جهانی بشود.

 

آیت‌الله فلاحتی از آثار انقلاب اسلامی را رخ نمایی دین در زندگی خواند و با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس به ما عزت بخشید و ماندگار شد اضافه کرد: تمام صحنه‌های دوران دفاع مقدس سراسر عزت بود و نظیر آن را تاریخ بشر به غیر از دوران پیامبر اسلام به خود ندید.

 

وی به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هنوز گوشه‌ها و حواشی این جنگ به تصویر آورده نشده است، لزوم نقش‌آفرینی بیشتر متولیان در این حوزه را خواستار شد و گفت: اگر دوران دفاع مقدس که دوران طلایی تاریخ معاصر ماست به خوبی ترسیم شود حتی بشر هم از این جنگ به عنوان الگو استفاده می‌کند.

 

امام جمعه‌ رشت دو عامل ماندگاری دوران دفاع مقدس را برشمرد و ابراز داشت: اخلاص و خدامحوری رزمندگان دفاع مقدس اولین عامل ماندگاری این دوران است ک در هیچ ترازویی از موازین جهانی قابل سنجش نیست.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه رزمندگان ما در دوران خود تمام اعمالشان را با اخلاص انجام دادند و ایثارگری کردند، تصریح کرد: رزمندگان ما کار اخروی کردند اما امیال و خواسته دنیوی نداشتند و با تمام وجود در میدان حضور داشتند.

 

آیت‌الله فلاحتی دومین عامل ماندگاری دوران دفاع مقدس را افرادی مانند شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی خواند و گفت: این شخصیت بزرگوار به اسطوره‌ای بزرگ تبدیل شده است به طوری‌که الگوی همه ملت‌های آزاده جهان نام گرفت.

 

وی اخلاص رزمندگان را درس بزرگی برای همه ما دانست و اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس از ایام الله خداست و درسی که از شهیدان و مجاهدین می‌گیریم این است که با اخلاص زندگی کنیم و در موعد لازم و سرنوشت ساز به یاری اسلام بشتابیم.

 

امام جمعه‌ رشت وحدت همه نیروهای مسلح و ایران اسلامی را عامل دیگر ماندگاری دفاع مقدس اعلام کرد و با بیان اینکه اخلاص و وحدت بین مردم و مسئولان زمینه ماندگاری انقلاب را فراهم می‌کند یادآور شد: آن روز ملت ایران ملتی یکپارچه بود و رزمندگان همه در کنار هم و در کنار فرماندهان جوان بوده و وحدت کلمه داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امروز دشمنان قسم خورده انقلاب در تلاش هستند تا در عرصه فرهنگ اخلاص را موضوعی موهوم تلقی کنند خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه سیاسی هم دائما قصد دارد وحدت را نشانه بگیرد و با رخنه به این بخش جامعه را از هم بپاشد.

 


 

کد خبر 1096763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha