ویژگی های بارز رزمندگان دفاع مقدس در وفاداران به نظام وجود دارد

رحیمی گفت: ویژگی های بارز رزمندگان دفاع مقدس را امروز در میان وفاداران به نظام، انقلاب و رهبری نیز می بینیم که شامل تحت فرمان رهبر مقتدر انقلابی بودن و ولایت پذیری، خداباوری ، شهادت پذیری، مردمی بودن، آرمان گرایی و شجاعت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (سه شنبه 30 شهریور) در مراسم تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: مردم کشور ما در دوران دفاع مقدس در جبهه و پشت جبهه از خود رشادت ها نشان دادند و از دفاع مقدس حمایت کردند.

استاندار فارس افزود: در پیروزی در دفاع مقدس تمامی مردم شریک بودند و این جنگ حق علیه باطل توسط مردم به پیروزی رسید، جنگ در شرایطی آغاز شده بود که دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی کاملا مستقر نشده بود و نیروهای مسلح شکل نگرفته و انسجام لازم نبود.

وی اضافه کرد: اما جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل و با رشادت رزمندگان خداباور، ولایت پذیر و مردمی و با حضور بسیج در کنار نیروهای مسلح و اقشار مختلف به دفاع از دین و ملت پرداخت و افتخاری همیشگی رقم زد.

رحیمی تصریح کرد:دفاع مقدس تنها جنگی بود که وجبی از خاک را به دشمن ندادیم و تجارب ارزشمندی برای کشور و اعتلای ملت کسب کردیم و امروز می توانیم از این تجارب استفاده مطلوب داشته باشیم.

وی ادامه داد: ویژگی های بارز رزمندگان دفاع مقدس را امروز در میان وفاداران به نظام، انقلاب و رهبری نیز می بینیم که شامل تحت فرمان رهبر مقتدر انقلابی بودن و  ولایت پذیری، خداباوری ، شهادت پذیری، مردمی بودن، آرمان گرایی و شجاعت است.

رحیمی تصریح کرد: امروز نیز لازم است با روحیه بارز رزمندگان دفاع مقدس آرمان های نظام را پیگیری کنیم تا بتوانیم بر مشکلات جامعه با همدلی و تکیه بر ظرفیت داخلی و استفاده از فرصت های بین المللی غلبه کنیم.

کد خبر 1096830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha