۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضای سبز شیروان جذب شد

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضای سبز شیروان جذب شد.

«علی جدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص اهمیت فضای سبز اظهار کرد: از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی در خصوص پروژه های شهرداری مخصوصا پارک شیرکوه استفاده شد که امسال 25 میلیارد ریال برای توسعه فضای سبز این شهر جذب شد.

 

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین امسال برای پروژه رودخانه چایلق پنج میلیارد ریال اعتبار گذاشتیم و اگر لازم باشد بیشتر هم اعتبار تخصیص می دهیم به شرطی که تعیین تکلیف گردد که یا تکمیل و یا جمع آوری شود.

 

 

جدی عنوان کرد: شیروان از لحاظ شاخص آسفالت راه های روستایی در رده آخر استان قرار دارد و پروژه های بلاتکلیف زیادی داریم که مربوط به چند دهه گذشته است که پیگیر تکمیل آنها هستیم و اقدامات خوبی در دست انجام است و در حوزه راهداری بودجه حوزه راه، سال قبل 30 میلیارد ریال بود که امسال به 310 میلیارد ریال افزایش خواهیم داد و بالغ بر 30 کیلومتر راه روستایی شهرستان امسال آسفالت می شود.

 

 

وی تصریح کرد: همچنین اعتبارات تملک دارایی شهرستان سال گذشته 490 میلیارد ریال بوده که امسال با پیگیری های انجام شده این اعتبارات را به هزار و 500 میلیارد ریال افزایش داده ایم.

 

 

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های بالای این شهرستان در بحث صنایع دستی عنوان کرد: از ظرفیت حاشیه کمربندی با دادن تغییر کاربری در جهت راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی و لبنی و سوغات شیروان استفاده خواهد شد.

 

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1096854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha