جشنواره شعر «به وقت دلتنگی» برگزیدگان خود را شناخت

هراسانی گفت: آئین اختتامیه جشنواره شعر «به وقت دلتنگی» به همراه معرفی نفرات برتر این جشنواره ۶ مهر همزمان با اذان مغرب و عشاء در باغ موزه دفاع مقدس مازندران برگزار می شود.

«حمیدرضا هراسانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: پاسداشت دفاع مقدس و ارزش ها و دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با زبان هنر بهترین و ماناترین شیوه است.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا با همراهی 19کانون بسیج هنرمندان در شهرستان ها برنامه هایی را جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان و شهرستان ها تدارک دیده است، افزود: برگزاری جشنواره های شعر و شب شعر و... از جمله این برنامه ها است.

 

وی با بیان اینکه فراخوان جشنواره شعر «به وقت دلتنگی» با موضوعات رزمندگان و 8سال دفاع مقدس ، اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و سلامت، ولایت مداری، حجاب و عفاف، اصلاح الگوی مصرف آب، برق و گاز پیشرفتهای 42ساله انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و شعار سال و مقاومت ومبارزه با استکبار جهانی به بماسبت هفته دفاع مقدس منتشر شد، گفت: تعداد 342 شعر از 141 شاعر استان به دبیرخانه این جشنواره رسید.

 

هراسانی با بیان اینکه داوری آثار در ۲بخش فارسی و محلی«بومی» توسط داوران «علیرضا دهرویه»، «مریم رزاقی» و «میثم رنجبر » انجام شد، یادآورشد: «سجاد کاویانپور» از شهرستان نور، «ماهرخ درستی» از شهرستان چالوس،«محمد پورمرادی» از شهرستان چالوس،«مهتاب مظفری» از شهرستان سوادکوه،«محمود احمدی کمرپشتی» از شهرستان قائم شهر،«رویا اسدالهی» از شهرستان قائم شهر،«سوده رستمی خناری» از شهرستان جویبار،« حسین پنبه کار» از شهرستان جویبار،« فریده خسروی» از شهرستان تنکابن و «بهزاد گرانمایه» از شهرستان ساری نفرات برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.



وی اضافه کرد: «فرنود عظیمی» از شهرستان گلوگاه و «احمد ایرانی نسب» از شهرستان ساری به عنوان شایستگان تقدیر از سوی داوران معرفی شدند.

 


هراسانی گفت: نفرات برگزیده و شایسته تقدیر این جشنواره روز سه شنبه 6 مهر همزمان با اذان مغرب و عشاء باید در باغ موزه دفاع مقدس با حضور در ویژه برنامه شبی با شعر «به وقت دلتنگی» شعر خود را می خوانند و با اهدای لوح تقدیر، تندیس و وجه نقد مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

وی یادآورشد:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران دیار علویان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره با سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا همکاری و مساعدت داشتند.

کد خبر 1096859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha