پرداخت تسهیلات اشتغال به ۱۸۴نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه یک ساری

ناعی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون به تعداد۱۸۴ مددجوی تحت حمایت تسهیلات اشتغال اعطاء شده است.

«مرتضی ناعی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری به روند روبه رشد اعطای وام های خوداشتغالی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان اشاره و اظهار کرد:۶۲۶۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک  ساری قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک  ساری گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون به تعداد۱۸۴ مددجوی تحت حمایت تسهیلات اشتغال اعطاء شده است.

 


وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۸۴مددجو از تسهیلات اشتغال به مبلغ شش میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان در زمینه های کشاورزی و دامداری ، خدماتی و صنفی بهره مند شده اند.

 

ناعی افزود:  ۳۶ نفر از مددجویان تحت حمایت از آموزش های مهارت آموزی در رشته های کامپیوتر و حسابداری و ... بهره مند شده اند.

 

وی بیان کرد:در زمینه پایدار سازی مشاغل نیز با همکاری مرکز رشد واقع در پارک علم و فناوری تعداد ۴۰ نفر از مجریان اشتعال در حال ثبت در سامانه مینونت هستند تا بصورت مجازی از آموزش ها بهره مند شوند.

 

ناعی افزود: در زمینه کاریابی نیز  تاکنون  ۱۱ نفر از مددجویان و فرزندان آنان از طریق پرداخت تسهیلات کارفرمایی مشغول به کار و بهره مند از مزایای بیمه تامین اجتماعی شدند.

 

 

کد خبر 1096867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha