پیشکسوتان دفاع مقدس نباید فراموش شوند

سردار ملکی گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس نباید فراموش شوند و باید مورد تکریم قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، سردار «عبدالله ملکی» امروز(۳۰شهریور) در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان ولایت مدار و شهید پرور مازندران که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با همراهی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس و مقاومت برنامه‌های متنوعی در ستاد، کمیته‌های استانی و ستادهای شهرستانی پیس‌بینی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه اکثر برنامه‌ها با محوریت فرماندهی سپاه نواحی و با توجه به همزمانی با اربعین حسینی، اربعینی برگزار می‌شود، تصریح کرد: همزمان با این مراسم، در شهرستان‌ها نیز مراسم تکریم از پیشکسوتان درحال برگزاری است.

 


سردار ملکی با بیان اینکه همزمان با برگزاری آئین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور، از 55 هزار پیشکسوت مازندرانی امروز تجلیل به عمل خواهد آمد، گفت: با حضور نماینده ولی فقیه درمازندران از 14 پیشکسوت دفاع مقدس به نمایندگی از پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران تقدیر بعمل آمد.

وی با بیان اینکه این علم را باید همیشه برافراشته نگه بداریم و باید از پیشکسوتان توجه ویژه بعمل آید، خاطرنشان کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت در همه صحنه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و... حاضر و آماده هستند.

 

سردار ملکی با تاکید براینکه تجلیل از پیشکسوتان قدردانی از رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: پیشکسوتان دفاع مقدس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و نباید فراموش شوند و باید مورد تکریم قرار گیرند.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم از افتتاح نمایشگاه «ما مقتدریم» در اولین روز هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 10 صبح چهارشنبه 31 شهریور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران با حضور مسئولین و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
 

کد خبر 1096881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha