ایجاد اشتغال برای فرزندان پیشکسوتان دفاع مقدس مورد توجه مسئولین باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: امنیت و آرامش امروز خود را مدیون خون شهدا و استقامت و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم، امیدواریم توجه به ایجاد اشتغال برای فرزندان پیشکسوتان دفاع مقدس مورد توجه مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۳۰شهریور) در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان ولایت مدار و شهید پرور مازندران که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: بهترین تجلیل اعتراف به این است که مقام پیشکسوتان بسیار والا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس افزود: ما دوستدار شما هستیم و به شما افتخار کرده و در راهتان هستیم، دفاع مقدس امسال همزمان با اربعین حسینی است و برایمان بسیار ازرشمند است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: در رابطه با دفاع مقدس با دو خطر مواجه هستیم اول خطر تحریف است که واقعیت‌های تاریخی را دگرگون می‌کند که اگر اینطور باشد نسل‌های آینده ما را ظالم و متجاوز و طرف مقابل را مظلوم می شمارند.

 

وی گفت: ما در حق دفاع مقدس کوتاهی کردیم کارهای بسیار باارزشی انجام گرفته اما کم است چون تحریف در کمین است، پس تحریف خطرناک است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی عنوان کرد: همه رزمندگان و جانبازان باید خاطرات دوران جنگ را به رشته تحریر درآوردند تا دفاع مقدس با روایت‌گری مکتوب و مستند همراه باشد.

 

وی با اشاره به اینکه خطر دوم که دستاوردهای دفاع مقدس رابه مخاطره می اندازد طلبکاری است، گفت: امروز کسانی در سایه امنیتی که رزمندگان به‌وجود آوردند به دور از هرگونه آسیبی درحال زندگی و گذر عمرهستند و از ما مطالبه‌گری کرده و نقد می‌کنند، اگر کار را شل بگیریم برخی آنقدر وقیح هستند که به رفتارشان ادامه می‌دهند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اذعان کرد: به فرموده امام راحل آغوش انقلاب به روی همه کسانی که قصد خدمت به مردم را دارند گشوده است، پیروزی‌ها و موفقیت‌ها مدیون تفکر انقلابی و عقب‌ماندگی‌ها و مشکلات به‌خاطر تفکر لیبرالی و غرب‌زدگی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: وظیفه خدمت‌گذاری به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه همگانی است و همه مسئولان باید در راه خدمت به این قشر با تمام توان و امکانات تلاش کنند، زیرا امنیت و آرامش امروز خود را مدیون خون شهدا و استقامت و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم.

 

وی تاکید کرد: نباید در این جامعه بزرگ رزمندگان شاهد افراد تحصیل‌کرده بیکار باشیم، حقشان این نیست امیدواریم با اولویت قرار دادن و توجه به اشتغال فرزندان پیشکسوتان دفاع مقدس شاهد تعالی و پیشرفت فرزندان این جامعه باشیم، خبری از رنج نگاه کردن به فرزندان بیکار نباشد.

کد خبر 1096894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha