برخرود با ۵ واحد نانوایی متخلف در اجرای گشت مشترک بازرسی و نظارت  در ورامین

رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت ورامین از اجرای گشت مشترک بازرسی و نظارت ویژه بر واحدهای نانوایی با حضور اعضاء کارگروه آردو نان در سطح شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین گفت : طرح نظارت بر واحدهای نانوایی ورامین به منظور بررسی وضعیت قیمت و وزن چانه انواع نان ، نحوه میزان مصرف و عرضه آرد خبازی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور اعضاء کارگروه آرد و نان از 10 واحد نانوایی صورت پذیرفت.
وی در ادامه افزود : در این بازرسی ها 5 واحد صنفی نانوایی با عنوان تخلف کم فروشی ،عرضه خارج از شبکه آرد خبازی ، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی متخلف شناخته شدند که مراتب پس از تشکیل پرونده هایی با ارزش ریالی 60 میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی گردیدند.
میرزایی اظهار داشت : کم فروشی و عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی از موارد رایج تخلفات این صنف در این بازدیدها بود و درضمن سهمیه آرد 2 واحد متخلف نیز به علت تکرار تخلفات کاهش داده شد.
در پایان از همشهریان محترم درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم رعایت اصول بهداشتی وهر گونه توزیع و جابه جایی مشکوک در ساعات غیر معمول آرد خبازی توسط واحدهای نانوایی با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس حاصل نموده و مراتب را به این اداره منعکس نمایند.

کد خبر 1096919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha