سبک زندگی شهدا، الگوی کاملی برای دانشگاهیان است

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری شهرستان ورامین گفت: سبک زندگی شهدا، الگوی کاملی برای دانشگاهیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مهندس حمیدرضا خانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردانی است که به ندای حق طلبانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفته و در مقابل رژیم بعث عراق و ابرقدرتهای ظالم دنیا، ایستادگی کردند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین افزود: متاسفانه سبک زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس، کمتر مورد توجه آحاد جامعه واقع شده و دانشگاهیان باید ضمن مطالعه زندگی و عمل به رفتار شهدا، مروج سبک زندگی آنان در جامعه باشند.
وی ادامه داد: امروز با وجود موسساتی از جمله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،زندگینامه شهدا به صورت مکتوب در اختیار همگان قرار داشته و این موضوع، تکلیف ما را برای نشر سبک زندگی شهدا در جامعه دوچندان می کند.
مهندس خانی بیان داشت: کانون دانشجویی ایثار و شهادت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در سال 1397 تاسیس و این کانون با جذب دانشجویان نخبه و علاقمند به مکتب شهدای انقلاب اسلامی، برنامه های متعددی را در حوزه نشر فرهنگ ایثار و شهادت اجرا نموده است.
وی تاکید کرد: کسب رتبه دوم جشنواره کشوری رویش دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال گذشته، گویای فعال بودن این کانون و پایبندی دانشجویان عضو آن به آرمان های شهدای والامقام انقلاب اسلامی می باشد که خالصانه خود را خادم شهدا به ویژه دانشجوی شهید مدافع حرم اسماعیل غلامی یاراحمدی می دانند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین تصریح کرد: اعتقاد راسخ داریم که نشر سبک زندگی شهدا در جامعه، توسط دانشگاهیان پیرو خط امام و رهبری، لازم و امکان پذیر بوده و یکایک آرمان های انقلاب اسلامی به برکت خون های به ناحق ریخته شده شهدای گلگون کفن، محقق خواهد شد.

کد خبر 1096922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha