وضعیت آموزش و پرورش رودسر در شأن مردم این شهرستان نیست

​حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه در سنوات اخیر به آموزش و پرورش شهرستان رودسر توجه نشده است گفت: وضعیت آموزش و پرورش رودسر در شأن مردم این شهرستان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز(سه‌شنبه، 30 شهریور) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودسر اظهارداشت: متاسفانه در سال‌های گذشته به آموزش و پرورش شهرستان رودسر توجه نشد به طوری‌که هم‌اینک وضعیت آموزش و پرورش آن در شأن مردم این شهرستان نیست.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه حضور مستمر نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در جلسات آموزش و پرورش به حل مشکلات این حوزه کمک شایان توجهی می‌کند ابراز داشت: از اینکه نماینده مردم شهرستان در امور فرهنگی و آموزش و پرورش پیگیری‌های خوبی دارند هم از وی تقدیر می‌کنیم.

 

روحانی با تاکید بر اینکه در سنوات اخیر به آموزش و پرورش شهرستان رودسر توجه نشده است و دردهای مزمنی در این منطقه وجود دارد تصریح کرد: متاسفانه برای حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش به شکل شعاری و نه عملی برخورد شد زیرا شهر رودسر با داشتن هشت هزار دانش‌آموز حقش این نیست که اوضاع آموزش و پرورشش اینگونه باشد.

 

وی ضمن انتقاد از عملکرد مسئولان سابق شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه آنان باید برای کم‌کاری‌های خود در پیشگاه خداوند و مردم پاسخگو  باشند ابراز داشت: در آن زمان دولت وقت مستقر بود و همه امکانات هم در اختیارشان قرار داشت و می‌توانستند اندکی از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان رودسر را حل کنند، اما این کار را انجام ندادند. 

 

امام جمعه شهرستان رودسر وزارت آموزش و پرورش را وزارتخانه‌ای تعیین کننده و مهم دانست و اضافه کرد: همه ما از تعلیم یافتگان و شاگردان نظام مقدس آموزش و پرورش هستیم بنابراین در عمل انتظار داریم مشکلات و کمبودهای این بخش به تدریج حل و فصل شود و متولیان امر روی بخش تعلیم و تربیت نگاه خاص‌تری داشته باشند.

 

روحانی روی کار آمدن دولت سیزدهم و انتظاراتی که از این دولت و مسئولان می‌رود را هم متذکر شد و خاطرنشان کرد: کار معلمی به ویژه با شیوع ویروس کرونا و آموزش‌های مجازی-حضوری کاری بسیار سخت و پیچیده است و در همین جا برای تمام معلمان و فرهنگیان کشور و شهرستان رودسر آرزوی توفیق داریم.


 

کد خبر 1096931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha