سال تحصیلی غیر حضوری آغاز می شود

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال تحصیلی با شبکه شاد و آموزش تلویزیونی آغاز می شود، گفت: افت کیفیت آموزش در نمرات در تدریس مجازی را شاهد بوده ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از نسخه جدید شبکه دانش آموزی شاد که به مناسبت آغاز سال تحصیلی برگزار شد، گفت: نسخه جدید شاد در آستانه آغاز سال تحصیلی اتفاق خوبی است که با یک تجربه دو ساله به عنوان یک اندوخته ارزشمند با طراحی جدید به دست آمده است. 
 
وی ادامه داد: سال تحصیلی جدید در شبکه شاد از روز اول مهر آغاز می شود و در ادامه با کمک همسالان و اولیا بازگشایی تدریجی را در مدارس خواهیم داشت.
 
کاظمی بیان کرد: مکالمات گروهی، ارتباطات صوتی، افزایش سرعت ارتباط بین دانش آموز و معلم در قالب گروه به وضعیت جدید شبکه شاد اضافه شده است. 
 
وی همچنین شعار امسال آموزش و پرورش را استمرار آموزش، ارتقای کیفیت و تضمین سلامت دانست و گفت: بر روی این سه کلیدواژه برنامه ریزی های گسترده ای انجام داده ایم. 
 
وی سلامت دانش آموزان را خط قرمز و اولویت اول دانست و یادآور شد: سال تحصیلی با شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی ایران آغاز می شود. ما سیاست های ریاست جمهوری و ستاد مقابله با کرونا را به مدارس ابلاغ کرده ایم تا در آینده فضای حضوری برای دانش آموزان فراهم شود. 
 
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به واکسیناسیون معلمان گفت: واکسیناسیون اولیای دانش آموزان و رانندگان سرویس نیز در دستور کار است و همچنین واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم به پایین را آغاز کرده ایم. 
 
کاظمی با تاکید بر واریز سرانه بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مدارس به آسیب های آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: یکی از آسیب های آموزش فضای مجازی افت کیفیت آموزشی بود که در نمرات دانش آموزان مشاهده شد. 
کد خبر 1096968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha