دفاع مقدس مصداق بارز از مشارکت همگانی برای حفظ کشور بود

رضایی با اشاره به جلوه های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مصداق بارز از مشارکت همگانی و همکاری مشترک بین نهادها و مردم برای حفظ کشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ «عباس رضایی» در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان همزمان با کل کشور اظهارداشت: دفاع مقدس جلوه های زیادی داشت که مشارکت و همکاری بین مردم و نهادهای مختلف از جمله آن بود.

 

استاندار اصفهان افزود: دفاع مقدس مصداق بارز از مشارکت همگانی و همکاری مشترک بین نهادها و مردم برای حفظ کشور بود که به این تعامل امروز هم نیاز داریم و البته برای انتقال پیام دفاع مقدس باید همه همکاری کنند و این ماموریت بر عهده یک نهاد قرار نگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه نیازمند فراگیری این مفاهیم مهم است، تصریح کرد: با تهیه محتوا و راه اندازی موزه شهدا این امر محقق خواهد شد که باید همه دستگاه ها به پای صحنه بیایند.

 

رضایی اضافه کرد: تا برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان اصفهان تلاش و همت نهادهای اداری و خدماتی استان برای تکمیل و توسعه بخش های موزه شهدا بکار گرفته شده و این ماموریت بر عهده نهادهای مختلف قرار گیرد و مسئولیت آن تنها متوجه یک دستگاه نباشد.

 

وی یادآورشد: همانگونه که مشارکت همه برای دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی بکار گرفته شد الان هم برای انتقال پیام آن هشت سال مشارکت همه باشد و جانبازان و ایثارگران هم مشارکت کنند.

 

استاندار اصفهان جلب همکاری پیشکسوتان دفاع مقدس برای انتقال پیام دفاع مقدس و تکمیل موزه شهدا را از دستگاه های اداری از جمله سپاهو بنیاد حفظ آثار شهدا خواستار شد.

 

*تحمل سختی توسط جانبازان و ایثارگران

 

وی به زندگی جانبازان و ایثارگران پس از پایان جنگ اشاره کرد و گفت: این افراد بیش از سه دهه درد و رنج ناشی از آن دوران را تحمل می کنند و آن سختی ها باعث شده که خانواده آنان نیز در نگرانی باشند.

 

رضایی ادامه داد: قدرشناسی از تلاش و رشادت های آن دوران، انتقال پیام دفاع مقدس و همدردی با خانواده شهدا و ایثارگران ضرورت دارد که اجرای این برنامه ها در قالب های مختلف مهم است.

 

کد خبر 1097005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha