۳هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند ایلامی توزیع می شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس و آغاز سال جدید تحصیلی ۳ هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند به نیابت از ۳ هزار شهید استان ایلام توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار «جمال شاکرمی» در آیین توزیع سه هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند و در راستای پاسداشت کنگره سه هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: در ایام هفته دفاع مقدس و در آستانه کنگره سه هزار شهید استان ایلام با تلاش و مجاهدت دانش‌آموزان عزیز، حوزه‌های مقاومت و سازمان بسيج دانش‌آموزی استان، شاهد انجام یک حرکت جهادی و تاثیرگذار و معنوی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند هستیم.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان این‌که این عمل یک حرکت جهادی است که از دل مردم برآمده‌است، گفت: بیش‌از ۳ هزار بسته  آموزشی و ۱۰۰ دستگاه تبلت تهیه‌شده و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم قرار می‌گیرد.

 

وی در پایان با تقدیر و تشکر از این حرکت جهادی، خاطرنشان کرد: این‌که بنام هر شهید یک بسته آموزشی در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار گیرد سبب زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان در دل دانش‌آموزان می‌شود.

 

گفتنی است،  آیین توزیع سه هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند در پاسداشت سه هزار شهید گرانقدر استان ایلام با حضور سردار «شاکرمی»، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) و جمعی از مسئولین استانی در اولین روز هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی لاله برگزار شد.

 

امیر مهردادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خاطرنشان کرد: طرح پویش همکلاسی مهربان در آستانه سال تحصیلی جدید سبب استمرار یادگیری و تشویق به آموزش می‌شود.

کد خبر 1097015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha