مدیریت میدانی شهدا در جامعه برجسته شود

خسروی با اشاره به اینکه مدیریت میدانی و جهادی شهدا باید در جامعه برجسته شود، گفت: نیاز امروز جامعه ما شناساندن الگوهای رفتاری و فرهنگ شهدا به نوجوانان و جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۳۰ شهریور) در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار کرد: پیامبر(ص) فرمودند: بالاتر از هرکار نیک، کار نیک دیگری است و شهادت در راه خدا بالاترین نیکی است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: عزت امروز ایران اسلامی نتیجه نشر فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی با بیان اینکه در تربیت عوامل زیادی موثر است که یکی الگودهی به نسل جوان است، افزود: من به وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه کمیسیون که برنامه‌های خود را تبیین می‌کردند، گفتم میراث فرهنگی فقط بنا و عمارت نیست.

 

خسروی با تأکید بر اینکه شهید احمد رحیمی می تواند الگوی ارزشمندی برای معرفی به جوانان باشد، تصریح کرد: نیاز امروز جامعه ما شناساندن الگوهای رفتاری و فرهنگ شهدا به نوجوانان و جوانان است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان اشاره و تأکید کرد: باید دقت شود تا مصاحبه ها و داده های این دانشنامه همدیگر را نفی نکنند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه مدیریت میدانی شهدا باید در جامعه برجسته شود، گفت: نوع مدیریت میدانی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی باید برای حل مشکلات کشور به کار گرفته شود.

کد خبر 1097016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha