برگزاری مسابقه عکسی با شهدا توسط بچه های کانون

حجت الاسلام موسوی گفت: قصد داریم به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مسابقه عکسی با شهدا را برگزار کنیم و در همین راستا علاقمندان باید آثار خود را به صورت مجازی برای ما ارسال کنند.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه اسلام) در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: کانون فرهنگی هنری در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس یکسری ویژه برنامه اجرا کند و در اولین اقدام مسجد و کانون متناسب با این هفته فضاسازی شد.


وی با بیان این مطلب که برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است، بیان کرد: مسابقه نامه ای به سردار دلها و دلنوشته خطاب به شهدای دفاع مقدس  ویژه گروه های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شوند.


امام جماعت مسجد امام علی(علیه اسلام) افزود: همچنین قصد داریم مسابقه عکسی با شهدا را برگزار کنیم و در همین راستا علاقمندان باید آثار خود را به صورت مجازی برای ما ارسال کنند.


حجت الاسلام موسوی ابراز کرد: برگزاری یادواره شهدا یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت این هفته است که با توجه به شرایط کرونایی به صورت خانگی و با حضور خانواده معظم شهدا در منازل آنها برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: علاوه بر این نیز قرار است از فردا نمایشگاه آثار دفاع مقدس همراه با تصاویر شهدا برگزار شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(علیه اسلام) اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب طرح سه شنبه های تکریم و همچنین غبارروبی قبور مطهر شهدا از دیگر ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.


حجت الاسلام موسوی در خاتمه عنوان کرد: در حوزه فعالیت های اجتماعی نیز قصد داریم طرح کمک مومنانه را با اولویت کمک به نیازمندان محله مسجد اجرا کنیم.

کد خبر 1097123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha