۸۰۰ نفر از جامعه ایثارگران واکسن کرونا دریافت کردند

مدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثاگران شیروان گفت: تاکنون ۸۰۰ ایثارگر این شهرستان یعنی ۵۰ درصد جامعه ایثاگران این شهرستان واکسن کرونا دریافت کردند.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: این تعداد شامل آزاده، جانباز، ایثارگر 5 درصد به بالا است و همچنین واکسیناسیون خانواده شهدا، همسر و فرزندان آنان در دست انجام است و ادامه دارد.

 

مدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثاگران شیروان خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای هزار و 500 جانباز، 270 والدین شهدا، 150 همسر شهید، 400 فرزند شهید و 637 شهید سرافراز نظام جمهوری مقدس ایران است که برنامه واکسیناسیون آنان در حال انجام است، اما باز هم تأکید می‌شود که علی‌رغم واکسیناسیون رعایت پروتکل‌های ذکر شده و استفاده از ماسک بسیار ضروری است.

 

رازقی اضافه کرد: جامعه ایثارگر اعم از مادران، فرزندان و همسران گرامی شهدا، همسران جانبازان و آزادگان نیز سختی‌ها و مشکلات زیادی را متحمل شده‌اند و سهم بسیار مهمی در فداکاری‌ها و ایثارگری‌های عزیزان خود دارند.

 

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی، مسابقات ورزشی دارت، فوتسال، کوهپیمایی توسط خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از  خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای محله در هفته دفاع مقدس از جمله برنامه های صورت گرفته برای ایثارگران این شهرستان است.

 

 

کد خبر 1097207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha