توسعه و حمایت از مشاغل خانگی از نیازهای اصلی امروز جامعه است

بیدخام گفت: توسعه و حمایت از مشاغل خرد و خانگی از نیازهای اصلی امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «مریم بیدخام» در نشست تخصصی با تشکل‌ های مردم نهاد حوزه اشتغال و کارآفرینی بیان کرد: اشتعال پایدار از مهمترین نیازهای جامعه است و توجه به آن موجب کاهش آسیب ‌های اجتماعی در مناطق کمتر توسعه‌ یافته می شود.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: ارائه تسهیلات برای کارآفرینی در جامعه ضروری است، هنرمندان و صنعتگران می‌ توانند با دریافت تسهیلاتی اندک اشتغال گسترده‌ ای را در جامعه ایجاد کنند.

 

وی عنوان کرد: شبکه ‌های اجتماعی و بازاریابی برای فروش تولیدات مشاغل خرد و خانگی، می ‌تواند گام مهمی در رونق این نوع کسب و کار باشد.

 

بیدخام تصریح کرد: توسعه و حمایت از مشاغل خرد و خانگی از نیازهای اصلی امروز جامعه است، خودباوری و تلاش برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود استان در حوزه‌های مختلف، صنعتگری، صنایع دستی، مشاغل خرد و خانگی می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان را فراهم آورد.

 

وی خاطر نشان کرد: بازارچه بانوان هنرمند قزوین ظرفیت خوبی برای حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک فراهم آورده و صاحبان مشاغل خرد و خانگی می‌توانند از ظرفیت این مجموعه برای فروش محصولات خود استفاده کنند.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین خاطر نشان کرد: صنایع دستی امروزه به عنوان یک صنعت موجب افزایش گردش مالی شده است، بسیاری از هنرمندان و صنعتگران با مشاوره و آموزش برند سازی محصولات خود می‌ توانند موفقیت‌های بیشتری را در زمینه کسب و کار خود فراهم آورند.

 

وی با دعوت از شهروندان برای بازدید از این مجموعه که آثار زیبا و هنر دست صنعت گران بانوان هنرمند استان در آن به نمایش گذاشته شده است، از دستگاه ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی خواست که با خرید از تولیدات این مجموعه، به رونق هر چه بیشتر کسب و کار این بانوان توانمند استان کمک کنند.

 

کد خبر 1097208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha