برگزاری اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون امام حسن مجتبی(ع) در بارگاه حیقوق نبی شهرستان تویسرکان

ترکاشوند، از برگزاری اردوی پایانی کلاس های آموزشی طرح اوقات فراغت اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل در بارگاه حیقوق نبی شهرستان تویسرکان خبر داد.

«حسن ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اردوی پایانی کلاس های آموزشی طرح اوقات فراغت اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل در بارگاه حیقوق نبی شهرستان تویسرکان در فضای باز برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل در شهرستان تویسرکان افزود: مراسم تجلیل از نفرات برتر کلاس های آموزشی، برگزاری کلاس روخوانی و تجوید ، برگزاری کلاس های هنری و آموزشی، برگزاری مناسبت های مذهبی از برخی فعالیت های کانون است.

 

وی هدف از برگزاری این طرح را استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستانی جهت فعالیت های فرهنگی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با اجرای این طرح در جهت بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت و ارتقاء بنیه اعتقادی، دینی و اخلاقی  گام موثری را برداشته باشیم.

 

وی اظهار کرد:‌ در فرهنگ و اندیشه اسلامی، اوقات فراغت با بیهودگی و معطلی یا آلودگی و روزمرّگی همسو نیست، بلکه فراغت، فرصت مجددی برای تلاش و کوشش زندگی است.

 

ترکاشوند افزود: حضور دانش آموزان در کلاسهای اوقات فراغت موجب نشاط،تقویت مسائل اعتقادی و ارتقا سلامت جامعه می شود و تاثیر بسزایی در رشد فرهنگی جامعه در برابر تهاجم فرهنگی دارد.

 

 

 

کد خبر 1097225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha