دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال تجارب جنگ به طلایه داران گام دوم انقلاب است

آیت الله علما گفت: دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال تجارب جنگ به نسل جوان و طلایه داران گام دوم انقلاب است.

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مهمترین کارامام این بود که جهت فکری را عوض کرد، و دنیا را متأثر از فکر اسلامی نمود لذا می بینیم این حرکت امام در مسلمانان امروز متجلی شده است. 
 
 
امام جمعه کرمانشاه افزود: امام گفت دنیا از اسلام سیلی خورده و ما باید این موارد را برجسته کنیم ، زیرا فکر اسلام کارایی و توانمندی دارد.
 
 
 
وی بابیان اینکه شهدای جهاد ودفاع مقدس به عنوان ارزش های بالقوه انقلاب اسلامی هستند خاطر نشان کرد: فرارسیدن هفته دفاع مقدس، پیروزی های ایران اسلامی را مرهون مجاهدت و فداکاری رزمندگان ایران است که هشت سال جانانه مقابل رژیم بعث عراق به نبرد پرداخت و در دوران شکوهمند دفاع مقدس شاهد اتحاد و همدلی ملت مقام ایران در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح بودیم که برای حفظ انقلاب نوپای ایران اسلامی جوانمردانه ایستادند.

 
 
آیت الله علما تصریح کرد:  سال ۵۹ و در حالی که کمتر از ۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذشت رژیم بعثی عراق جنگ نابرابری را علیه کشورمان آغاز کرد اما نتیجه و پایان آن چیزی جز رسوایی و بی آبرویی برای صدام و ارتش وی به همراه نداشت و حضور امام راحل (ره) و نقش بی بدیل وی در روحیه دادن به رزمندگان و همچنین همبستگی و همدلی که میان مردم و مسوولان ایجاد کرده بود باعث شد پایان جنگ با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان برسد.
 
 
 
امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: دفاع مقدس ارزش‌های دینی، الهی و اسلامی را احیاء کرد و زمینه ساز تشکیل حکومت اسلامی که جمهوری اسلامی هم برآمده از آن است را فراهم کرده است.
 


 
 
کد خبر 1097236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha