کمیسیون ماده ۷۷ در شهرداری فاروج فعال می شود

عضو شورای اسلامی شهر فاروج گفت: در این دوره فعالیت شوراها، کمیسیون ماده ۷۷ در شهرداری فعال می شود تا جریمه ها و عوارض پرداخت نشده دریافت شود.

«ابوالفضل اسکندری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: این کمیسیون پیش از این فعال نبوده و این بخش از در آمدهای شهرداری کمتر مورد توجه بوده است.

 

 

عضو شورای شهر فاروج بیان کرد: کمبود اعتبارات و محدودیت های اقتصادی روند فعالیت های شهرداری را کُند و پرداخت بخشی از حقوق کارکنان را معوق کرده و برای بهبود این شرایط برنامه ها در قالب فعالیت های موثر کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی شده است.

 

 

اسکندری، برنامه کوتاه مدت برای حل این مشکلات به ویژه پرداخت حقوق نیروی ها را که بخشی از آنان حقوق مردادماه را دریافت نکرده اند، پیگیری دریافت مطالبات، فروش اوراق، گرفتن فعالیت‌های پیمانی برای واحدهای تولیدی سطح شهرستان با استفاده از ماشین آلات شهرداری عنوان کرد و گفت: امیدواریم با دریافتی از این محل بتوانیم حقوق معوق را پرداخت کنیم و شرایط برای پرداخت حقوق شهریور ماه نیروها هم تسهیل شود.

 

 

وی با بیان اینکه شهرداری از مردم و دستگاه‌های شهرستان طلبکار است، بیان کرد: فعال کردن کمیسیون ماده ۷۷ برای دریافت جریمه‌ها و عوارض پرداخت نشده در دستور کار شورا قرار گرفته است.

 

 

عضو شورای شهر فاروج با اشاره به اینکه فعال‌تر شدن شن شویی شهرداری و استفاده از ظرفیت آن در سازه‌های بتنی یکی از برنامه‌های درآمدزا است، افزود: با فعال شدن آن بهره‌ وری از نیروی انسانی هم در شهرداری بالا می‌رود.

 

 

اسکندری بیان کرد: پیش‌نویس طرحی برای پیشگیری از خام فروشی محصول انگور شهرستان هم تهیه شده است که روال اداری آن برای اجرایی شدن باید طی شود تا سال آینده در فصل برداشت این محصول اجرایی شود.

 

 

 

کد خبر 1097238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha