حماسه‌ ۶ مهر و ۴ آذر برگ‌ زرینی از مقاومت مردم اندیمشک در برابر دشمن بعثی است

جهانگیری گفت: در هشت سال دفاع مقدس ملت قهرمان ایران، حماسه ۶ مهر سال ۱۳۵۹ و چهارم آذر سال ۱۳۶۵ برگ‌ زرینی از ایستادگی، پایداری و مقاومت مردم اندیمشک در برابر دشمن بعثی محسوب می‌شود که در حافظه تاریخی، ثبت و ضبط شده است.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه این هفته، جلوه شکوهمندی از ایثار، پایداری و غیرتمندی ملت ایران اسلامی است اظهار کرد: حماسه دفاع مقدس در سایه رهبری حکیمانه امام راحل و با شجاعت و جانفشانی مردان و زنان این سرزمین کهن، اندیشه تجاوز به میهن ما را برای همیشه از ذهن بد اندیشان و دشمنان پاک کرد.

 

فرماندار اندیمشک هفته دفاع مقدس را نماد ایثارگری، رشادت و مقاومت جاودانه مردم شریف ایران اسلامی دانست و افزود: تمامی خاک میهن اسلامی ما، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه و مردانه در مقابل دنیای کفر و استکبار ایستادگی کرده است.

 

وی اذعان کرد: در هشت سال دفاع مقدس جانانه ملت قهرمان ایران، حماسه ۶ مهر سال ۱۳۵۹ و چهارم آذر سال ۱۳۶۵ برگ‌ زرینی از ایستادگی، پایداری و مقاومت مردم اندیمشک در برابر دشمن بعثی محسوب می‌شود که در حافظه تاریخی، ثبت و ضبط شده است.

 

جهانگیری خاطر نشان کرد: مقاومت و ایثارگری مردم شهرستان اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، در راه دفاع از خاک وطن ایران اسلامی که ثمره آن تقدیم بیش‌ از یک‌هزار شهید والا مقام است، بر هیچ کسی پوشیده نیست.

 

کد خبر 1097256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha