«نقاب» در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور اصحاب رسانه فارس روی صحنه می رود

میرسمیعی گفت: نمایش «نقاب» در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در تماشاخانه «استاد مهدی فقیه» شیراز با حضور اصحاب رسانه فارس به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید جواد میرسمیعی»، امروز (چهارشنبه 31 شهریور) از اجرای نمایش «نقاب» در آستانه هفته دفاع مقدس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: گروه نمایش مردمی «مهنا» نمایش «نقاب» را با حضور اصحاب رسانه فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌ کند.

ریاست عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری ترابری «شهید دوران» افزود: این نمایش در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و ساعت 16 روز چهارشنبه 31 شهریور در تماشاخانه «استاد مهدی فقیه» شیراز با حضور اصحاب رسانه فارس به روی صحنه می رود.

وی اضافه کرد: نمایش «نقاب» شرح زندگی نامه خلبان شهید «ابوالفضل مهدیار» است و پنجمین اثر گروه نمایش مردمی «مهنا» است و این گروه نمایش تاکنون در جشنواره سراسری تئاتر «سپهر» نیروی هوایی و «میثاق کل» ارتش شرکت کرده و افتخارات ارزشمندی برای استان فارس به ارمغان آورده است.

میرسمیعی اعلام کرد: همکاری‌ سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز و تماشاخانه «استاد فقیه» برای روی صحنه رفتن این نمایش قابل تقدیر است و گروه نمایش مردمی «مهنا»، اولین اجرای نمایش «نقاب» را به اصحاب رسانه استان فارس تقدیم کرده است.

کد خبر 1097269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha