فراخوان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر منتشر شد / رسانه ابزار قدرت نمایی در برابر تهاجم فرهنگی است

سرهنگ لطفی با اشاره به اینکه فراخوان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر منتشر شد، گفت: این جشنواره در ۸ محور کشوری و یک محور بومی با مشارکت فعالان رسانه ای استان اجرا می شود.

سرهنگ «علی لطفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر منتشر شد و این جشنواره در 8 محور کشوری و یک محور بومی با مشارکت فعالان رسانه ای استان اجرا می شود.

 

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: رسانه ها به عنوان ابزاری در عصر حاضر شناخته می شوند و می توان با تکنیک های متخلف این ابزار قدرت نمایی وسیعی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان داشت.

 

این مقام مسئول یادآور شد: محورهای جشنواره در 8 محور کشوری شامل آسیب‌های اجتماعی، روحیه جهادی و انقلابی، توان داخلی، خود اتکایی و مانع زدایی، مدیریت بر فضای مجازی، الگو سازی و مطالبه کارآمدی، دشمن شناسی، امنیت پایدار، امید، نشاط و سبک زندگی اسلامی و یک محور بومی شامل دفاع مقدس و جبهه مقاومت است.

 

سرهنگ لطفی اعلام داشت: علاقمندان حوزه رسانه استان می توانند آثار خود را در بخش‌های یادداشت، مستند کوتاه، عکس، کلیپ و موشن گرافی، اینفوگرافی، گزارش خبری تلویزیونی و مکتوب، خبر و کاریکاتور به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه ای استان تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی دفتر بسیج رسانه استان واقع در میدان بسیج، سالن فرهنگی ولایت ارسال کنند.

 

مسئول بسیج رسانه استان افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره نیز 21 دی ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1097310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha