حمایت بانک ها از طرح های توسعه ای ضروری است

خادمی بر لزوم حمایت از طرح های توسعه ای این استان در قالب پرداخت تسهیلات بانکی، افزود: مشارکت بیشتر و جدی بانک ها در تامین مالی طرح های اقتصادی زمینه ساز تحقق جهش تولید است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» در سخنانی با اشاره به دیدار با مدیر عامل بانک ملی ایران در تهران، اظهار داشت:  لازم است درباره زمینه‌های همکاری این بانک برای حمایت از طرح‌های اشتغالزایی روستایی و شهری بررسی بیشتری انجام گیرد.

 

استاندار لرستان بر لزوم مشارکت بیشتر بانک‌ها برای تامین مالی طرح‌های اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: انتظار داربم بانک توسعه تعاون علاوه بر حمایت از طرح‌های بزرگ، برای حمایت از طرح‌های اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان کرمان هم از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده کند.

 

وی ادامه داد: در جلسه عصر امروز موضوعات مهمی از قبیل بررسی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد و آخرین وضعیت جاده خرم آباد به پلدختر پیگیری شد.

 

خادمی با بیان اینکه این جلسه با موضوع مشارکت بانک ملی و همکاری بانک سپه در ساخت جاده پلدختر برگزار شده است، افزود: این جاده  بر اثر سیل فروردین ۹۸ بخش عمده‌ای از آن خسارت دیده بود، مطرح کرد و آخرین اقدامات صورت گرفته  مورد پیگیری قرار گرفت.

کد خبر 1097314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha