آغاز آیین‌های هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

آیین آغازین برگزاری یک هزار و ۲۰۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما مقتدریم» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار پاسدار «علی‌محمد اکبری» امروز (چهارشنبه ۳۱ شهریور) در آیین آغازین هفته دفاع مقدس که با برگزاری رژه خودرویی، نظامی و کمک ‌های مومنانه برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای عرصه امنیت و شهدای مدافع سلامت است که اگرچه نمی‌توان با حضور پرشور مردم آن را برگزار کرد اما تلاش شده تا بتوان این هفته را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گرامی داشت.

 

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، امنیت کشور را مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام از سالهای پیروزی انقلاب تاکنون برشمرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس دوران طلایی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و باید تا می توان روحیه ایثار و شهادت را در بین نسل های جوان تبیین کرد.

 

وی تصریح کرد: رزمندگان استان در تیپ قمربنی هاشم (ع) نیز مانند سایر رزمندگان کشور در عملیات های والفجر ۴، خیبر، بدر، کربلای ۴ و پنج، والفجر هشت و ۱۰ حضور داشتند.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری به همراهی بسیجیان استان با کادر بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: امروز نیز با کمک‌های مومنانه و اقدامات جهادی تلاش بسیاری برای حفاظت از جان مردم در کنار مدافعان سلامت به کار گرفته شده است.

 

سردار اکبری افزود: امسال برای دومین سالی است که به سبب شیوع کرونا موفق به برگزاری رژه نیروی انسانی نشدیم اما با رژه موتوری و تجهیزات نظامی و انتظامی و توزیع کمک‌های مومنانه این خلا جبران شده است.

 

وی از جمع آوری ۲۸۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه به نمایش گذاشتن اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی و همدلی مردم استان و کشور است.

 

کد خبر 1097347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha