اصلاح شبکه فاضلاب اهواز باید تا قبل از شروع فصل بارندگی انجام شود

حسینی گفت: در رابطه با اصلاح خطوط شبکه فاضلاب در اهواز یک سری هنوز انجام نشده و با موانعی مواجه شدند که باید تا قبل از ورود به فصل بارندگی شبکه را اصلاح کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید کریم حسینی» در خصوص اصلاح خطوط شبکه فاضلاب اهواز اظهار کرد: یک سری اقدامات در رابطه با اصلاح خطوط شبکه فاضلاب در اهواز صورت گرفته و یک سری هنوز انجام نشده و با موانعی از جمله برخورد با خطوط راه آهن مواجه شدند. 

 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: با مدیرکل دیوان محاسبات خوزستان و مدیرعامل آبفای استان یک زمان تعیین شد تا قبل از ورود به فصل بارندگی شبکه را اصلاح کنیم.

 

وی اضافه کرد: همچنین در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز و وعده هایی از مدیران کل گرفتیم که طی زمان بندی تعیین شده اقدامات لازم انجام شود.

 

حسینی با اشاره به اقدامات خوب در تصفیه‌خانه و ابراز امیدواری از فضای کار بهتر در شرق اهواز تصریح کرد: کارهای خوبی صورت گرفته ولی حتما موارد باقی‌مانده را باید در مدت زمان کوتاهی انجام دهند تا مردم با مشکلات سال های قبل مواجه نشوند.

 

وی عنوان کرد: به آبفا اعلام کردیم که گروه‌های عملیاتی خود را افزایش دهند تا کارها سرعت بگیرد و همچنین به شکل عملی اقدامات ملموسی داشته باشیم.

 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مجمع نمایندگان خوزستان از سال گذشته پیگیری در حوزه آبرسانی و شبکه فاضلاب را در اولویت قرار دادند که نتیجه آن در بودجه 1400 مشخص و اعتبارات خوبی را در کنار کمک‌های دولت داشتیم؛ همچنین به دنبال اختصاص کمک‌های بیشتر از سوی شرکت نفت هستیم.

 

وی با اشاره به جذب اعتبارات خوب حوزه آبفا برای خوزستان یاد آور شد: با تغییر مدیریت آبفا تحرک، پویایی و سرعت عمل بیشتری را از سوی مدیران شاهد بودیم که اگر استمرار پیدا کردند، قطعا امسال وضعیت بهتری در این بخش خواهیم داشت.

 

 

کد خبر 1097350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha