۱۷ خانواده طلاق گرفته در شهرستان بیله سوار به زندگی مشترک برگشتند

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: ۱۷ خانواده طلاق گرفته در شهرستان بیله سوار طی سال جاری با وصالت ریش سفیدان و روحانیت به زندگی مشترک برگشتند.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 17 خانواده طلاق گرفته در شهرستان بیله سوار طی سال جاری با وصالت ریش سفیدان و روحانیت به زندگی مشترک برگشتند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: فرهنگ سازی صلح و آشتی در جامعه از مهمترین اهداف این طرح است که با مشارکت امام جمعه بیله سوار و جمعی از ریش سفیدان و بچه های مسجد صورت می گیرد.

 

وی اظهار داشت: طی هفته گذشته نیز ۴ زوج جوان به زندگی مشترک خود بازگشتند و رقم تعداد خانواده ها که صلح و آشتی کرده اند به 17 رسید.

 

ملکی خاطر نشان کرد: آشتی و گذشت از توصیه های مهم پروردگار متعال در قرآن کریم است که به همت فعالان کانون های مساجد این مهم در جامعه جاری و ساری می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: روحانیون شهرستان بیله سوار به ویژه امام جمعه همدلی و همراهی بسیار خوبی در این طرح دارند و شاهد پیشرفت اجرای صلح و آشتی در بین زوج های جوان هستیم.

 

ملکی یادآور شد: شناسایی زوج های که مشکل طلاق در زندگی دارند از دیگر برنامه های فرهنگی فعالان کانون های مساجد برای کاهش این آسیب اجتماعی در جامعه است.

 

کد خبر 1097357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha