تضعیف بنیان خانواده هدف دشمن است/ تغییر تاکتیک دشمن در نبرد با نظام

سردار سرتیپ پاسدار رشیدزاده گفت: دشمن تضعیف بنیان خانواده را در مدل جدید جنگ علیه ایران هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار سردار «سیف الله رشید زاده» در یادواره شهدای طلبه و روحانی تیران و کرون اظهارداشت:تشکیل انقلاب اسلامی و هدف گذاری های آن یک مدل جدید در بین دیگر انقلاب ها بود که فرصتی برای استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت ها شد.

 

فرمانده لشگر نجف اشرف افزود: دشمن این جریان را نتوانست تحمل کند چرا که اهداف استعماری آنان را از بین برده بود به همین خاطر جنگ را با این کشور پایه گذاری کرد.

 

وی ادامه داد: هشت سال جنگ مدت کمی نبود ولی چه بسیار نیروهای توانمندی که برای دفاع کشور ایستادگی و مقاومت کردند و افتخار آفریدند و آنان فقط با جضرت حق معامله کردند

 

سردار رشید زاده با بیان اینکه در این مسیر جانبازان و خانواده های آنان سال هاست رنج جنگ را تحمل می کنند، تصریح کرد: جانبازان شیمایی شرایط سختی را دارند و آنانی که بیماران کرونایی را دیده یا به این بیماری مبتلا شده اند تنگی تنفسی را تجربه کردند که چنین رزمندی ۴۰ سال این درد را دارد.

 

وی با بیان اینکه جانبازان اعصاب و روان چالش و مشکلات دیگری دارند، اضافه کرد: امروز نیز این جریان دشمنی و تحمل سختی هنوز ادامه دارد و استکبار و اسرائیل در جنگ نرم آسیب وارد می کند.

 

*تغییر تاکتیک دشمن در نبرد با نظام

 

فرمانده لشگر نجف اشرف مراقبت و هوشیاری نسبت به توطئه دشمنان را مهم بیان کرد و اظهارداشت: جنگ سخت و نظامی هشت ساله تمام شده اما اصل جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران تمام نشده و فقط مدل آن فرق کرده است.

 

وی برنامه ریزی متعدد برای نابودی جوانان و استعمار سرمایه های این مملکت را از تغییر تاکتیک دشمن در نبرد با نظام بیان کرد.

سردار رشید زاده یادآورشد: توزیع مواد مخدر، گسترش فساد و تخریب بنیان‌خانواده صحنه امروز جنگی می باشد که به سرمایه انسانی جامعه آسیب می زند و فرصتی برای دستیابی به اهداف شوم دشمنان شده است.

 

وی فضای مجازی را میدان‌مین معرفی کرد و گفت: با وجود خوبی های این بستر اما فرصت های زیادی برای دشمن فراهم کرده که باید هوشیار و مراقب باشیم چرا که امروز میدان جنگ به خانه ها آمده و دشمن در منازل با ما و اهداف و اندیشه ها می جنگد.

سردار رشید زاده انجام اقدامات فرهنگی کارگشا در برابر این حجمه ها مهم دانست و کفت: اقدامات گسترده و کارآمد باید انجام شود تا در برابر توطئه دشمنان اثر کند.

وی با اشاره به اینکه نظام در برخی شرایط دچار آسیب شده گفت: نفوذ نیروی انسانی را منحرف کرده و موجب رشوه و فساد اداری شده که بد بینی به انقلاب درست کرده اما با وحدت و انسجام قادر به رفع این معضلات خواهیم بود و دولت جدید هم بدون توجه به حواشی مسیر خدمت رسانی را طی می کند که باید برایشان دعا کنیم.

کد خبر 1097365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha