«احسان کمالی» دبیر تخصصی یازدهمین جشنواره ملی «عکس رضوی» شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در حکمی «احسان کمالی» را به عنوان دبیر تخصصی یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در حکم «حسین فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خطاب به دبیر جدید جشنواره ملی عکس رضوی آمده است: با عنایت به برگزاری جشنواره ملی عکس رضوی در سال 1400 در استان خراسان شمالی و با توجه به سوابق، تجربیات و تخصص ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر تخصصی جشنواره مذکور تعیین می شوید.

 

امید است با هماهنگی و همفکری هنرمندان و جامعه عکاسی استان و استفاده از همه ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله ،زیر نظر معاونت امور هنری اداره کل پیروز و سربلند باشید. توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال آرزو می کنم.

 

«احسان کمالی» متولد ١٣٦٦ دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت آی تی، عکاس برجسته کشوری و کارگردانی تعدادی از فیلم های کوتاه و مستند و کسب مقام ها و افتخارات زیادی در جشنواره های مختلف استانی، ملی و بین المللی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 

گفتنی است؛ فراخوان یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی به میزبانی خراسان شمالی (سی ام شهریورماه) منتشر شد که آخرین مهلت دریافت آثار ۱۵ بهمن ماه امسال است و مراسم پایانی جشنواره نیمه اول اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1097406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha