سپاه در تمام عرصه های مهم انقلاب به ویژه دفاع مقدس حضور فعال دارد

حیدرنیا با اعلام خبر افتتاح مجموعه واکسیناسیون شهید مصطفی پیران در ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: سپاه در تمام عرصه های مهم انقلاب به ویژه دفاع مقدس حضور فعال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار حیدرنیا» با حضور در آیین افتتاحیه مرکز واکسیناسیون شهید مصطفی پیران واقع در ناحیه امام حسین(ع) کرج که چهارشنبه ۳۱ شهریور برگزار شد گفت: هفته دفاع مقدس یادآورد مقام عالی رزمندگانی است که برای رضای خدا در دفاع از کیان انقلاب شرکت کردند.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اینکه امنیت امروز ما مدیون شهداء و رزمندگان است افزود: مرکز واکسیناسیون شهید مصطفی پیران به عنوان یکی از بزرگترین مراکز واکسیناسیون افتتاح شد. 

 

وی ادامه داد: روزی بسیج در عرصه جنگ سخت بود، زمانی که جبهه استکبار پشت سر صدام خیانتکار حاضر شدند این بسیجیان بودند که هشت سال دفاع همه جانبه برای محافظت از کیان انقلاب ایستادند.

 

وی اظهار کرد: امروز نیز که تمام دنیا مهمان ناخوانده و منحوس شده است باز دیگر بسیجیان ایستاده اند و در برابر آن قد علم کردند تا برای ریشه کنی این ویروس اقدام کنند.

 

حیدرنیا بیان کرد: هر آنچه که بسیجیان در استان البرز داشتند در زمینه کاهش میزان آمار مرگ و میر کرونا از خود نشان دادند و در راستای آن اقدامات موثری انجام دادند. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: ۲۰ مرکز واکسیناسیون برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی با هدف پشتیبانی واکسن افتتاح شد همچنین اعلام آمادگی می کنیم که به هر میزان برای مراکز جدید نیاز باشد، سپاه اقدام می کند. 

 

 

 

 

کد خبر 1097429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha