کمک ۱۰ میلیارد ریالی از موقوفه حاج «خلیل زالی» به ایتام و زنان سرپرست خانوار فارس

حجت الاسلام موسوی گفت: به سه هزار و ۲۰۰ نفر از ایتام و نیازمندان و زنان سرپرست خانوار استان فارس کمک ۱۰ میلیارد ریالی از موقوفه مرحوم حاج «خلیل زالی» تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (چهارشنبه 31 شهریور) در انجمن مددکاری ایتام «مهدی فاطمه (س)» در شیراز گفت: بیشترین بخش نیت موقوفه مرحوم حاج «خلیل زالی»، رسیدگی و کمک به ایتام در شهر شیراز بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: بر این اساس و با  صدور مجوز نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ۱۰ میلیارد ریال به انجمن مددکاری ایتام «مهدی فاطمه (س)» شیراز برای کمک به ایتام و نیازمندان تحت پوشش این نهاد خیریه از موقوفه مرحوم حاج «خلیل زالی» اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: به این ترتیب به سه هزار و 200 نفر از ایتام و نیازمندان و زنان سرپرست خانوار استان فارس کمک 10 میلیارد ریالی از این موقوفه تعلق گرفته است.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: این کمک در قالب اهدای بن کارت های مواد غذایی و پوشاک، کمک به تحصیل، آموزش و درمان افراد تحت پوشش انجمن مددکاری ایتام «مهدی فاطمه (س)» شیراز هزینه می شود و به ایتام زیر ۱۸ سال و زنان نیازمند سرپرست خانوار تحت پوشش این انجمن اختصاص می یابد.

«محمدجواد ایمانیه» نیز در این این دیدار گفت: انجمن مددکاری «مهدی فاطمه (س)» از سال ۷۴ به همت تعدادی از خیران شهر شیراز فعالیت خود را آغاز کرده و یک هزار و ۲۰۰ خانوار را اکنون تحت پوشش دارد و در زمینه های مختلف نیکوکاری و توانمندسازی خانواده ها فعالیت می کند.

رئیس هیئت مدیره انجمن مددکاری «مهدی فاطمه (س)» در شیراز افزود: ارتباط چهره به چهره با خانواده های تحت پوشش از ویژگی های این انجمن است و معتقدیم که ما یک خانواده هستیم نه یک خیریه و با این رویکرد تاکنون اتفاقات خوبی در حوزه های تربیتی و آموزشی رقم خورده است.

کد خبر 1097438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha