دفاع مقدس استمرار نظام اسلامی را دنبال می کرد

حجت الاسلام شمس الدین  اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس تنها در دفاع از آب و خاک و تمامیت ارضی خلاصه نمی‌شد بلکه این جنگ اهداف جامعی همچون استمرار نظام اسلامی را دنبال می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام « سید عبدالجواد شمس الدین » امروز ( چهارشنبه، ۳۱شهریور) در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جنگ و جهاد و رزمندگان دفاع مقدس که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی برگزار شد، تصریح کرد: عزت آفرینی برای نظام و امت اسلامی را می توان از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برشمرد، با اینکه دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی بدنبال خروج صدام از جنگ بود(با حداقل آسیب به صدام) این عزت آفرینی رزمندگان بود که جنگ را به سمت آرمانهای الهی پیش برد.


امام جمعه انزلی افزود: دفاع مقدس مجموعه ای از ویژگی های متعالی است و ما امسال درحالی باید چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را جشن‌ بگیریم که باید ارزیابی دقیقی برای انتقال تجربیات و تداوم ایثارگری ها و رشادتهای رزمندگان به نسل آینده انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه اگر فرهنگ دفاع مقدس تحریف شده و اسوه های جنگ دچار لغزش شوند جامعه دچار آسیب خواهد شد، تصریح کرد: خوشبختانه امروز  افراد انقلابی و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت راه درستی را در پیش گرفته اند.

 

حجت الاسلام شمس الدین خاطر نشان کرد: در این برهه از تاریخ مدافعین سلامت به تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت نشان دادند تفکر جبهه و جنگ هنوز زنده است.

 

گفتنی است، در این مراسم از ۵۸ پیشکسوت عرصه جبهه و جنگ و مدافعان سلامت با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد. بندرانزلی در دوران دفاع مقدس ۴۰۳ شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. 

کد خبر 1097456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha