روند ساخت پروژه سد پلرود رودسر مطلوب نیست

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه روند احداث و تکمیل پروژه سد پلرود رودسر مطلوب نیست گفت: مردم منطقه خواستار نهایی شدن این پروژه هستند و مجموعه مدیریتی استان گیلان باید موانع آن را برطرف سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» امروز(چهارشنبه 31 شهریور) در جلسه بررسی روند عملیات اجرایی سد مخزنی پلرود رودسر که با حضور استاندار گیلان، زارع پور معاون برنامه‌ریزی قرارگاه خاتم و دیگر مدیران این مجموعه به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی گیلان برگزار شد اظهار داشت: مردم منطقه خواستار نهایی شدن پروژه سد پلرود هستند و من به عنوان نماینده از روند عملیات اجرایی آن راضی نیستم. 

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه پروژه سد پلرود برای شهرستان رودسر فواید و کاربردهای زیادی در جهت تامین آب دارد عنوان کرد: روند اجرایی این پروژه بیش از اندازه زمان برده است و من به عنوان نماینده مردم شهرستان از این موضوع به شدت گلایه دارم.

 

صفری ملک میان با تاکید بر اینکه در صورت طولانی‌تر شدن زمان اجرای پروژه احداث سد پلرود، خسارات و آسیب‌های زیادی به منطقه وارد شده و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل آن افزایش پیدا می‌کند ابراز داشت: همه ما چه کارفرما، پیمانکار و چه نماینده و فرماندار موظفیم که این پروژه را هر چه سریع‌تر به مرحله نهایی برسانیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس حل و فصل موانع و به حداقل رساندن معارضات اجتماعی این پروژه در مجموعه مدیریت استان گیلان را خواستار شد و تصریح کرد: شرط انجام این کار هم این است که برخی از رفتارها و عملکردها حتما تغییر پیدا کند.

 

صفری ملک میان ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در شهرستان‌های رودسر و املش را از دستگاه‌های متولی خواستار شد و با تاکید بر اینکه وی نیز از هیچ کمکی در این راه دریغ نمی‌کند اضافه کرد: مردم منطقه ما واقعا نجیب هستند و نسبت به کاستی‌هایی که وجود دارد اعتراضی نمی‌کنند و ما شرمنده آن‌ها هستیم.

 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس ورود سپاه و مجموعه خاتم‌الانبیا به پروژه احداث سد پلرود را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: از مجموعه سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا انتظار داریم مابقی این پروژه با روند بهتری پیش برود و برای احداث جاده دسترسی آن هم اقدامات لازم انجام گیرد.

کد خبر 1097471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha