برگزاری محفل «شبی با شهدا در محضر قرآن» در آستارا

مرمرشاهی از برگزاری مراسم «شبی با شهدا در محضر قرآن» به مناسبت هفته دفاع مقدس در بندر آستارا خبر داد.

«فرید مرمرشاهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: شهیدان عزیز و والامقام در مکتب قرآن تربیت، تعالی و تکامل یافتند و به بالاترین درجه یعنی شهادت در راه خدا نائل آمدند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا بندر آستارا با بیان‌اینکه تدبر، تعقل، تأمل و بهره‌گیری از مضامین الهی و آسمانی قرآن راهگشای مشکلات زندگی فردی و اجتماعی است، افزود: قرآن کریم برای مومنین شفا و رحمت است و صفحه دل را از انواع گناهان و آلودگی‌ها پاک می‌کند و سعادت واقعی را به روح انسان می‌بخشد.

 

وی از برگزاری مراسم شبی با شهدا در محضر قرآن به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد میرزا بندر آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: در این مراسم قاری بین‌المللی امید چالاک آیاتی از کلام الله وحی را تلاوت می‌کند.

 

مرمرشاهی گفت: حجت‌الاسلام سیدعلی سیدرضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستارا سخنران این مراسم معنوی است و هادی هدایتی نیز در سوگ سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش و شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافع حرم مداحی می‌کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا بندر آستارا اضافه‌کرد: این آیین معنوی (پنجشنبه، ۱ مهر) ساعت ۷:۳۰ شب با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

مرمرشاهی خاطرنشان‌کرد: مراسم معنوی «شبی با شهدا در محضر قرآن» به همت کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا و با مشارکت امام جماعت مسجد، پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدزاده و حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب‌زاده برگزار می‌شود.

کد خبر 1097483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha