دفاع مقدس یک دوران الهی در تاریخ انقلاب است

حجت الاسلام حسینی، دفاع مقدس را یک دوران الهی در تاریخ انقلاب عنوان کرد و گفت: دوران دفاع مقدس درس استقامت و ایثار را به ما آموخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«سیدعلی حسینی»، امروز(31شهریور)، در دیدار با نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: دفاع مقدس یک دوران الهی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمنان باور نمی‌کردند ملت ایران در جنگ تحمیلی پیروز شود، افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی بود، بعد از پیروزی انقلاب دشمن شوکه شده و احساس خطر کردند و برای از بین بردن انقلاب دست به توطئه زدند.

 

وی ادامه داد: تصور دشمن این بود که چند روزه برنامه های خود را در ایران پیاده کنند و کشورهای زیادی به کمک صدام آمدند، اما دشمنان از معنویت و اعتقاد مردم غافل بودند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه  مردم با شجاعت به صحنه آمدند، یاآور شد: در این سال‌های دفاع مقدس ایران توان خود را نشان داد و جوانان و مالک اشترهای زمان خود را نشان دادند، شهید همت، باکری و سردارانی که شاگردان مکتب امام بودند و با شجاعت ایستادگی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه رزمندگان با اعتقاد راسخ و اطاعت پذیری از امام(ره) به پیروزی رسیدند، عنوان داشت: مقاومت ملت ایران در جنگ تحمیلی دنیا را متحیر ساخت .

 

امام جمعه بروجرد یادآور شد: در دوران دفاع مقدس پیروزترین فرد در جنگ، شهدا بودند و با اخلاص و تلاش به پیروزی رساندند و امروز ما به عنوان وارث خون شهدا باید راه شهدا را ادامه دهیم.

 

کد خبر 1097494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha