زنان به رسالت اصلی خود یعنی تربیت فرزند بیشتر توجه کنند

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: اسلام با کار کردن زن مخالف نیست بلکه در بعضی مشاغل اگر زن ها حضور نداشته باشند جامعه با مشکل مواجه می شود، اما نکته مدنظر این است که رسالت اصلی زن در جامعه تربیت فرزند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» عصر امروز (چهارشنبه 31 شهریور) در دیدار با معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هر گاه تاریخ را مطالعه کنیم شاهد خواهیم بود که در کنار هر مرد موفقی یک زن موفق نیز وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه نقش زن در جامعه کاملا بی بدیل است افزود: یکی از مهمترین رسالت های زن در جامعه تربیت فرزند به سبک زندگی اسلامی است و به تعبیر شهید مطهری نقش زن در تربیت جامعه اسلامی کم نظیر و در ساختن جامعه تاثیرگذار است.

 

وی با اشاره به نقش زنان در واقعه عاشورا و جنگ  تحمیلی عنوان کرد: اسلام با کار کردن زن مخالف نیست بلکه در بعضی مشاغل اگر زن ها حضور نداشته باشند جامعه با مشکل مواجه می شود، اما نکته مدنظر  این است که رسالت اصلی زن در جامعه تربیت فرزند است.

 

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به افزایش نگران کننده آمار طلاق در جامعه اضافه کرد: ما در گذشته به ندرت موضوعی در مورد طلاق می شنیدیم اما امروزه متاسفانه این اتفاق کاملا عادی شده، از این رو اگر در جامعه ناهنجاری هایی را مشاهده می کنیم دلیل آن این است که یک زن در خانواده به رسالت اصلی خود تحت عنوان تربیت به درستی عمل نکرده است.

 

وی با بیان اینکه بیش از 33 هزار زن بی سرپرست و بدسرپست در خوزستان وجود دارد یاد آور شد: بانوان نیمی از جامعه هستند که باید به صورت ویژه برنامه های مهمی برای آنها اجرا شود، این مهم نیازمند برنامه ریزی دقیقی است.

 

کد خبر 1097497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha