خودباوری دوران دفاع مقدس بین نسل امروز تبیین شود

خوشکنار، با اشاره به رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس در سایه روحیه خودباوری و شکست دشمن، گفت: امروز باید این روحیه بین جوانان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، امیر سرتیپ دوم «امیر خوشکنار»، امروز(31شهریور) در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهارداشت: استکبار جهانی پس از انقلاب اسلامی به دنبال توطئه و تجزیه ایران بود و ارتش تنها بازوی انقلاب بود که توسط امام راحل (ره) حفظ شد و به انقلاب پیوست.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده خرم‌آباد افزود: دشمن قبل از آغاز جنگ تحمیلی، بیش از ۶۰۰ تعرض به کشور داشت و لشکر ۸۴ خرم‌آباد ۲ ماه قبل از شروع این واقعه، با رژیم بعث درحال جنگ بود.

 

وی با اشاره به اینکه صدام اعلام کرد جنگ با ایران یک بازی و به دنبال ساقط کردن نظام نوپای انقلاب است، ادامه داد: رشادت، دلاوری و جانفشانی رزمندگان مانع پیشروی دشمن در دوران دفاع مقدس شد.

 

خوشکنار یادآور شد: خودباوری در هشت سال دفاع مقدس اکنون به موفقیت هایی منجر شده است و با تکیه به جوانان سرآمد هستیم، امروز این روحیه خودباوری باید بین نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

 

وی به فعالیت ناوبر مکران اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نیروی مسلح جمهوری اسلامی در حیات خلوت دشمنان رژه می‌رود.

 

 

کد خبر 1097505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha