بزرگداشت دفاع مقدس ارج نهادن به مقام ایثار و شهادت است

حجت الاسلام صفری گفت: دوران دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سربلندی ملت ایران در طول تاریخ است و بزرگداشت آن ارج نهادن به مقام ایثار و شهادت پیرو مکتب حسینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «حسن صفری» در دیدار با مسئولان بخش لاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سربلندی ملت ایران در طول تاریخ است و بزرگداشت آن ارج نهادن به مقام ایثار و شهادت پیرو مکتب حسینی است.

 

امام جمعه لاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی و رزمندگان، افزود: فداکاری و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران و آزادگان در دوران دفاع مقدس موجب شد تا یک وجب از خاک کشور را از دست ندهیم و این دوران تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

 

وی اظهار داشت: آنچه در دوران دفاع مقدس رخ داد یک بیداری اسلامی و از خودگذشتگی بر پایه نهضت حسینی بود که زمینه ایثار و شهادت در برابر تجاوزگری دشمنان شد.

 

حجت الاسلام صفری ضرورت معرفی رشادت های رزمندگان به نسل جدید را یادآور شد و تصریح کرد: نسل جوان باید ادامه دهنده راه شهدا و سبک زندگی آنها باشند تا روحیه انقلابی و ایثار و شهادت در جامعه زنده و پاینده باشد.

 

امام جمعه لاهرود با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات ماندگار مقاومت ملت شریف ایران در برابر تجاوز بیگانگان است، ادامه داد: دشمنان زخم خورده همچنان در پی تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران هست تا از طریق جنگ نرم شکست خود را جبران کنند و جامعه باید نسبت به این مسئله بیدار و آگاه باشد.

 

حجت الاسلام صفری عنوان کرد: تبعیت از ولایت مهمترین اولویت شهدا در دوران دفاع مقدس و امروز نیز جوانان باید پیرو این مکتب باشند تا شاهد رشد و پیشرفت باشیم و زمینه یاس دشمنان فراهم شود.

کد خبر 1097586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha