راهپیمایی«جا ماندگان اربعین» در مرند برگزار می شود

امام جمعه شهرستان مرند گفت: راهپیمایی «جاماندگان اربعین» با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در راستای بهره مندی از معنویات و فیوضات روز اربعین خسینی در مرند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، حجت الاسلام «علی نعمت زاده»، در نشست خبری ویژه اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس درمرند، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن اربعین حسینی از صدا و سیما خواست تا نسبت به انعکاس عملکرد و برنامه های برگزار شده در این خصوص همت نماید.

امام جمعه شهرستان مرند در ادامه وجود کمبود ها را دلیل فشار بر مردم عنوان کرد و افزود: با یک برنامه ریزی و مدیریت بهینه می توان این مشکلات را برطرف کرد.

وی با اشاره به وجود محدودیت های راهپیمایی اربعین و کربلا امسال تصریح کرد: برنامه ای تحت عنوان «جا ماندگان اربعین» در راستای علاقه خاص مردم به زیارت اربعین و بهره مندی از معنویات و فیوضات این روز  برگزار می شودکه به  راهپیمائی با حضور مردم و هیئت های عزاداری خواهد بود و مسیر ان از امامزاده احمد شروع و تا گلزار شهدا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده، در ادامه ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدرس، پیشرفت های دفاعی کشور را مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان در طول دفاع مقدس دانسته و تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی عامل پیشرفت جامعه و کاهش مشکلات اجتماعی و برقراری عدالت در جامعه خواهد شد.

وی نشر وصیتنامه شهیدان و فداکاری های سربازان شهید اسلام در دفاع مقدس را موجب ترویج فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و شهادت عنوان کرد .

 

کد خبر 1097588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha