برگزاری گردهمایی «جمعیت احرار» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

دوستدار گفت: گردهمایی «جمعیت احرار» به همت سپاه فجر فارس روز جمعه دوم مهر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و زمینه‌ ورود جدی ‌تر ظرفیت‌ های مردمی به مقابله با اعتیاد به ‌صورت عالمانه و مستمر فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجعفر دوستدار»، امروز (پنج شنبه 1 مهر) در نخستین گردهمایی هسته‌ های مردمی مقابله با اعتیاد در فارس با عنوان «جمعیت احرار» گفت: این گردهمایی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار شده و از هسته‌ های مردمی احرار، شامل فعالان حوزه‌ مقابله با اعتیاد در استان فارس حمایت می‌شود.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس افزود: در گردهمایی «جمعیت احرار» بیش از هفتاد هسته‌ مردمی مقابله با اعتیاد از سراسر استان فارس با هدف پیشگیری، صیانت، مقابله، درمان و مطالبه‌ گری در حوزه اعتیاد گرد هم می آیند.

وی اضافه کرد: سپاه فجر فارس با هدف حمایت از این مجموعه ‌ها، گردهمایی یک ‌روزه‌ مدیران هسته‌ های «احرار» را با رویکرد توانمندسازی، آموزش و تبادل تجربیات برنامه ‌ریزی کرده است.

دوستدار تاکید کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که با اتکای به مردم امکان غلبه بر سختی‌ ها و تنگناها وجود دارد و در میدان مقابله‌ با آسیب‌های اجتماعی نیز حضور مردم در میدان پیامدهای مطلوبی خواهد داشت.

وی اعلام کرد: گردهمایی «جمعیت احرار» به همت سپاه فجر فارس روز جمعه دوم مهر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و با شاخصه‌ های محله ‌محوری، مردم‌ محوری و مسئله محوری، زمینه‌ ورود جدی ‌تر ظرفیت‌ های مردمی به عرصه‌ جنگ خطیر مقابله با اعتیاد به ‌صورت عالمانه و مستمر فراهم می شود.

کد خبر 1097622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha