مهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدای گیلان برگزار می‌شود

پاکاری تجلیل از مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و گفت: برنامه مهمانی لاله‌ها در هزار و ۲۹۸ گلزاری که سطح استان گیلان داریم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عبدالله پاکاری» امروز (پنج شنبه، ۱مهر) در جمع خبری ضمن تبریک مجدد ایام بزرگداشت دفاع مقدس با بیان اینکه در دومین روز از هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در استان گیلان تدارک دیده شده است اظهار داشت: امروز همزمان با سراسر کشور برنامه مهمانی لاله‌ها در استان گیلان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با تاکید بر اینکه در هزار و 298 گلزار استان برنامه مهمانی لاله‌ها برگزار می‌شود تصریح کرد: آحاد مردم گیلان امروز در گلزارهای شهدای استان گرد هم آمده و از مقام شامخ شهدا تجلیل به عمل می‌آورند. 

 

«سید اکبر قاسمی» نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه اولین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس با شعار ما مقتدریم شروع شده است تصریح کرد: این هفته مبارک با اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین‌(ع) تقارن پیدا کرده است و مطمئنا مردم ولایتمدار گیلان در بزرگداشت این ایام اهتمام ویژه‌ای دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در پاسخ به این پرسش که برای ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس باید چه کارهایی انجام شود اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند ما هر چه قدر از نظر زمان از دفاع مقدس دور می‌شویم اما باید از نظر معرفت به ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و گذشت رزمندگان توجه بیشتری داشته باشیم. 

 

وی با اشاره به اینکه شهدا جان خود را نثار انقلاب و اسلام کردند و این آسایش و آرامش را به همه ما هدیه دادند افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس به ما درس عزت، آزادگی، شهامت، پیروی از ولایت و ایستادگی دادند و ما هم همواره باید پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب باشیم زیرا رزمندگان ما با دست‌های خالی در برابر دشمن مقاومت کردند.

 

فرمانده با تاکید بر اینکه می‌توان با سلاح ایمان در برابر کفار ایستادگی کرده و آنان را شکست داد خاطرنشان کرد: امروز روز تجدید میثاق با شهدای گرانقدر است و رزمندگان، شهدا و ایثارگران به ما فهماندند که باید هر طور که شده راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ادامه بدهیم.

کد خبر 1097648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha